Гарантія та повернення

Гарантійне обслуговування

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією виробника.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, дата продажу та печатка торгуючої організації;
  • документ, підтверджуючий покупку (товарна накладная, чек);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • обладнання було поставлено на територію України неофіційно
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару.