Гарантійне обслуговування
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією виробника.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, дата продажу та печатка торгуючої організації;
- документ, підтверджуючий покупку (товарна накладная, чек);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон
- обладнання було поставлено на територію України неофіційно
- виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття
- порушені заводські пломби
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- використовувалися неоригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару.